Translate

2008. július 2., szerda

HSM őrölet a tinimnél :-)


Ilyen lesz Vivien új iskolatáskája.
Megnéztem itthon, de majd' seggre ültem az árától, de az ebay-en barátságos áron jutottam hozzá.
Tegnap nem aludt itthon a Drágám, az osztálytársáéknál volt, ma pedig az a kislány jön hozzánk! :-) Este átmentünk a szomszéd városban lévő nagyobb bevásárló központba a két kisebbemmel, ott ráleltem Vivire való HSM bugyira és zoknira.... Lillám az ágyára rakta Vivinek, hogy ha hazajön délután egyből meglássa....már hallom az öröm visítást! :-)))

3 megjegyzés:

norcsella írta...

Hát nagyon kíváncsi vagyok a reakciójára! De el tudom képzelni! Lehet, hogy én is fogom hallani? :o)

Carol Anna írta...

Hallottad? :-)
Ma este a barátnőnek is rendeltünk táskát és 1-1 esernyőt is rendeltek a csajok!

norcsella írta...

Hallottam. :o)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers