Translate

2008. augusztus 27., szerda

Nem tétlenkedtem... :-)

Egy kicsit elhanyagoltam a blogomat, de csak a munka miatt!
A jövő héten kezdődik az iskolát, óvoda... Vivim az alsó tagozat utolsó évét kezdi, közben zakatol az agyam, hogyan osszam be az iskolán kívül töltendő idejét (dob órák, matek, úszás),

Lillám elsős lesz. Minden új lesz. Egyenlőre nem izgatott, kérdezgetik várja-e az iskolát, válasz: nem tudom. Hát... nem csodálom, hiszen nem tudja mi vár rá, Vivi tudja, Ő nem várja. :-)))

Úgyhogy az elmúlt hét a tankönyvek, tanszerek beszerzésével, befedésével telt, rohangáltam igazolások után, de még nem értem mindennek a végére...
Bencémmel megyünk az óvodába. Jártunk már pár hónapot a mini csoportba, most kezdjük a kis csoportot, remélem nem lesz problémás, bár menni nem akar.

Pénteken, szombaton beugrós voltam a boltunkban. Jó volt!!! Találkoztam sok régen látott ismerőssel, jókat dumcsiztunk, sokat árultam! :-)
Sok-sok ikszecske született a kezem alatt, mióta nem jelentkeztem! :-)))

Mannamari tulipánja, a Lanarte piros virágainak egy újabb darabja. Nagyon kis finom aidára készült, egy szállal hímezve.


Ez itten Bzsuzs icipici, de annál szebb pillangója, a Iphiclides podalirius (kard farú v. kardos lepke). Fein flobára készült, 1*1 anyag szálon 1 szállal hímezve. Nem részletezem, nem volt egyszerű, szerettem csinálni, gyönyörködjetek!


Newsee muskátlija... magáért beszél! :-)


Íme még egy piros Lanarte virág, a pipacs. Bzsuzsnak készült. :-)

Calico KBK cicus, cattish-é, irígylésre méltó! :-))) Szívesen lennék a helyében! :-D


Befejezésül még egy pillangó, a Claudiusé. Thecla Coronata (Ecuador).


A tetőterünk is készülget. Még dolgoznak rajta az ácsok, ma jönnek a lépcsősök felmérni, este jön a kőműves simítani a lépcsőházat. Attilám ma kezdi a tűzfal építését, még meg kell rendelnünk a lépcsőházba az ablakot. A dolgozószobámba be lett építve a tetőablak (ez egy múlt hétvégei kép), megkérem ma Attilát, hogy készítsen frisseket. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers