Translate

2009. január 13., kedd

Pillangó és szellőrózsa



Újabb közös hímzések végéhez értem!
Az egyik a pillangós RR-ünk, aminek az utolsó pilléjét Newsee anyagára készült el.
Nem volt épp egy könnyű eset erre az anyagra hímezni, de a végrerdmény magáért beszél!


A másik, bár azt mondhatnám, hogy utolsó piros virág ebből az RR-ből, de nem mondhatom...
Mert sajnos az enyém és az Ányi anyaga eltűnt. Illetve kilopták a postás motorjából... :-(((
Így mi újat indítunk magunknak....
A lényeg, hogy Ankaaa - nak elkészült a 9., utolsó virága, a szellőrózsa!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök, hogy te is végére értél a pillangóknak.
A piros virágokat meg sajnálom nagyon tetszik az a minta. Szörnyű, hogy minden RR-nél becsúszik valami :( Ha nem a tagok közül valaki, akkor maga az élet....

norcsella írta...

nagyon szép! Nekem ezt kell most hímeznem? :o)

Carol Anna írta...

Köszönöm!
Hát... ez van! A lányok aranyosak voltak, mert újra meghímezik nekünk!
Nóri! Igen ezt! ;-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers