Translate

2009. június 1., hétfő

Segítsetek kérlek....ha szeretitek a zenét


Nem szoktam ilyet kérni, de most mégis megteszem, hiszen jó célt szolgál a verseny.
Nem tudom mennyien ismeritek a Hangfoglaló Hétfő-t.

A verseny célja:
Sok szempontból szükséges ma Magyarországon népszerűsíteni a zene, a zenélés gondolatát. A zenélés, zenetanulás hasznosságát az emberek alakítására, különösen a gyermek és ifjúság kori zeneoktatásnak a személyiségfejlődésre, az oktatás egyéb területeire is kifejtett hatását számos magyar és nemzetközi kutatás és tanulmány támasztja alá.

Program:
Máté Péter és S Nagy István szerzeménye - Zene nélkül mit érek én?
Az iskolák, ezt a dalt adhatják elő az adott májusi hétfőn, feldogozva, vagy változtatások nélkül.

Feltétel:
A műsorszám általános értelemben hordozzon művészi értéket.

A nevezés módja:
Az előadásról készített videofelvétel beküldésével.

Értékelés:
A közönség szavazatai alapján a legjobb öt előadás kerül a zsűri elé. Szavazni a www.hangfoglalasonline.hu oldalon lehet az egyes előadásokra. Szavazni lehet 2009 június 1-12.

A zsűri:
4 tapasztalt, hozzáértő szakmai zsűritag értékeli (pontozza) az előadásokat.
Ásztai Katalin (MZMSZ), Benkő László, Lukács László, Andrásik Remo (HANOSZ)

Díjazás:
A legjobbnak ítélt előadás 1.000.000Ft.- értékű hangszer, hangtechnikai eszköz felszerelést nyer, továbbá fellépési lehetőséget az október 2-4. megrendezésre kerülő Hangfoglalás kiállításon.


KÉRÉSEM!

Ezen az oldalon:
http://www.hangfoglalasonline.hu/hfhetfo/video.html

szavazzatok erre az iskolára:

Püspökladányi Többcélú Nevelési, Oktatási és Pedagógiai Szakszolgálati Intézmény, Csenki Imre Alapfokú Művészetoktatási Tagintézmény

Ezt úgy tudjátok megtenni, ha ezen az oldalon végignézitek a videó felvételüket.
Minél többször megnézitek, annál több szavazatot ér!


Viviék videó felvételét a második oszlopban találjátok a 13. klipp az övék.
Kérlek benneteket, ha van kedvetek hallgassátok meg őket minél többször!
Vivim a felső sorban, jobbra a pink-fehér csíkos pólós csaj! ;-)))

Kommentekre is kíváncsi vagyok, azt is hagyjatok itt nálam!
Köszönöm!







2 megjegyzés:

Kryx írta...

Én meghallgattam és nekem tetszett nagyon. Átküldtem a ráérős barátaimnak is, ne rajtunk múljon. :)

Carol Anna írta...

Köszönöm Kriszta! ;-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers