Translate

2009. november 6., péntek

Egy kellemes délelőtt...


A reggelem több szempontból is kellemesen indult, pedig az éjszakám tele volt félelemmel, aggodalommal,idegességgel.

Tegnap Bencémet sapka nélkül hoztam haza az oviból, mert eltűnt a sapija, nem találtam sehol. Ki voltam akadva totál, de időzni nem tudtam a kereséssel, kapucni fel, sállal jól átkötve ...
Ma reggelre szerencsére meglett, a kiscica visszahozta. :-)

Napok óta idegeskedem, agyalok, őrlődöm, beadassam-e a gyerekeknek az oltást vagy sem. Ma megnyugodott a lelkem, nemleges válasszal visszaküldtem a lányokkal a papírt az iskolába.
Na persze nem vagyok szentül meggyőződve, hogy jól tettem, csak bízom benne, hogy igen.
Valahol tudat alatt sejtem, hogy nincs még teljesen "lejátszva" ez részemről, Bence asztmája miatt aggódom.

Délelőtt nagyon kedves vendégem volt! Anikó, jött el hozzánk. Annyira, de annyira jó volt a találkozó, beszélgetünk sokat! Sokat ... na jó, amennyit megengedtek nekünk... :-))) Bár remélem, hogy hamarosan megismételjük!
Ha olvasod a soraim Anikó, akkor tudd, hogy lökést adtál az egyik készülőben lévő hímzésem befejezéséhez (Lanarte: Sweethearts-Loving ), s igyekezni fogok vele, hogy ez a kép is ott lehessen a kiállításon! :-D

Most rohanok a cukrászdába tortáért, viszem az oviba... Bencém holnap 5 éves lesz. :-)

Friss képek, most hoztam őket az oviból:


7 megjegyzés:

Hencsi - bneheni írta...

Boldog szülinapot!!!

Ezen az oltáson én is tépődöm rendesen, nekünk hétfőig kell leadni a papírt, hétvégén még átbeszéljük a férjemmel.

nöné írta...

Boldog szülinapot a kis Ünnepeltnek!
Nehéz dolog ez az oltás-dolog, én nem vagyok híve, annál inkább a sok-sok C-vitaminnak.

norcsella írta...

Boldog szülinapot a nagyfiúnak!

Az oltással kapcsolatban nem tudok tanácsot adni. Pont Bence miatt. Mi is sokat gondolkozunk rajta. De a kisangyallal - ördöggel - kapcsolatban döntöttünk. Már csak magunkkal kapcsolatban kellene.

Melinda írta...

Isten éltesse a kis ünnepeltet!!

Kryx írta...

Boldog születésnapot a fiadnak!!

Nekünk a doktornőnk a c vitamint mondta ezerrel... nem viszem sehová, de nekem könnyebb dolgom van, mert még nem bölcsis.

Móni írta...

Nagyon boldog születésnapot a férfinak! :)
És kukk be hozzám, vár ott rád valami. :)

Carol Anna írta...

Köszönöm, köszönjük szépen! Aranyosak vagytok!
Mi is vitaminokkal védekezünk, fertőtlenítős kézmosással, gyógynövényes krémekkel.
Móni! Köszönöm!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers