Translate

2010. április 22., csütörtök

Szent György napi vásár



Holnap rendezi az óvodánk, ahova Bencém jár a Szent György napi vásárt.
Sok ilyen bejegyzés van már a blogomban (ovis vásár Mihály, s Szent György napi).
Szeretem ezeket a nagyon "mini" vásárokat, s mivel délután lesz megtartva
így a lányokat is el fogom tudni vinni, mert Ők is nagyon szokták élvezni.
Szóval Ica óvónénink megkért készítsek már valami vásárfiát.
Ezeket készítettem (nem lett sok, lehetett volna több is, de ezen a héten
Bencém, s Vivim is itthon volt, van, lesz táppénzen, nagyon náthásak).





A múlt héten végleges formát kapott az LHN hónapos mintám.




5 megjegyzés:

unikat írta...

Lehetett volna több?
Hát ez se semmi. Főleg az összeállításuk, amit én nem igazán kedvelek.

Nagyon jó oviba járhattok ti is. Az ötlet tetszik, a hímzések nem kevésbé.

Kriszti írta...

Nagyon szépek lettek. Ügyes vagy! A betegeknek jobbulást!

Kryx írta...

Tényleg az összeállítás a fő munka, egyetértek Marcsival, hogy azt én sem szeretem annyira. :)
Nagyon klasszak lettek. Remélem a mi leendő ovink is ilyen jó lesz, most járjuk a nyílt napokat...
jobbulást a családnak!

Emese írta...

Sok szép vásárfiát készítettél.
És a téli képed is nagyon szép lett.

Carol Anna írta...

Köszönöm szépen! :-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers