Translate

2010. június 2., szerda

Gyógynövényes Sárkány RR- Dóri kaporja



Gyógynövényes Sárkány RR-ünk egy újabb növényét hímeztem meg, Dórinak a kaport.
Kicsit bezavart, hogy a mintában szereplő nyuszi nem kerül majd rá, viszont a cserépnek a hely úgy volt bejelölve, mintha a nyuszinak is kellene hely, de a kereten láthattam volna ... ez már így marad, egy kicsit félre került a cserép, nem a közepére.
Nekem tetszik így is, aztán majd Dóri nyilatkozik, hogy milyen. :-)
Egyedi, hát milyen .....



4 megjegyzés:

dviki írta...

Ha szabad Dóri helyett szólnom, akkor...nem rontottad el. ;)
Csodás ez a piros! Már várom nagyon, hogy hozzám kerüljön! :)

Dora írta...

De szép! :)))))))))))))

Jó lett szerintem, nem zavaró, hogy arrébb van. Bár nekem úgy rémlik - de lehet, hogy csak akartam, és végül nem írtam, vagy a blogon írtam??!?! - jó ég tudja, hogy úgy gondoltam, hogy középre rendezi esetleg, de arra nem gondoltam előre, hogy a keretben itt-ott luk van a belógó virágok miatt. Szóval én úgy gondoltam, hogy majd középre rendezitek, a keret meg eszembe sem jutott, hogy lehet, hogy máshogy van. De nem baj, jó ez így teljesen!
Van ahol egyébként a helyet sem hagytam ki a keretbe belógó virágoknak, akármiknek, úgyhogy biztos, hogy másnak is kell majd improvizálnia ;) :-D

unikat írta...

Tetszik ez a minta. Szép lesz a végeredmény.

Carol Anna írta...

Köszönöm! :-)
Szépet improvizáltam! ;-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers