Translate

2008. május 17., szombat

Csábulásaim :-)

Ralina gyönyörű tervei elcsábítottak!
Először is ott van Mary... gyermekkorom egyik meghatározó személye. A lányaimat a hímzése közben fogom bevezetni ebbe a csodálatos világba, erre a nyári szünet lesz a legalkalmasabb, mert az állandó rohanásban elsiklunk olyan dolgok mellett, amik mellett nem kellene.
http://marypoppins-hu.blogspot.com/

A másik terv ez a szépséges kézimunka táska! Ugye milyen szép? Ezt a lányokkal, akik jelentkezetek Ralinánál, együtt fogjuk hímezni, SAL-ban. A mintát részletekben fogjuk megkapni, ahogy haladunk előre. Bezsongtam tőle, izgatott vagyok! :-)))
http://needleworkbagsal.blogspot.com/

Újra bevállaltam a KM-be pár hímzést! Az egyik a férjemnek lesz meglepetés, ami apósommal hozható összefüggésbe, Ő sajnos már 11 éve nincs velünk. Nagyon bízom benne, hogy kellemes meglepi lesz!
Most megyek és tovább bököm a ballagási ajándékokat! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers