Translate

2008. június 29., vasárnap

Jucus cicája


Elkészült az MS astrós RR egy újabb cicája, nekem már csak kettő van vissza belőle! :-)
Sajnos elég nehézkesen készülnek ezek a cicák, na nem mindenkinél, de a kezdeti lelkesedésnek már se híre, se hamva. Én momentán nagyon szeretem őket hímezni, annyira aranyosak!
A mostani a pjutkóé-Jucusé. A cicák egymás mellett 2 oszlopban vannak elrendezve, sajnos nem tudom mit tervez velük Jucus, de talán majd elmondja, mert mire hozzám került, csak az anyagot kaptam meg egy kis zacskóban.....
Szerintem nagyon szépre sikeredett! ;-)

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Itt is köszi! Ez egy cukiság!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers