Translate

2009. augusztus 26., szerda

Ajándékom Csillától_ SWAP2.



Még a nyár elején jelentkeztem Ninánál a SWAP2. körébe is! :-)
Ebben a körben Csilla volt az Angyalkám!

Nézzétek milyen szépségekkel lepett meg Csilla:



.. és hogy mit rejtett az ízléses csomagolás?


Egy kedves levelet ( köszönöm a szülinapi köszöntést is!), egy aranyos zöldséges nyomott anyagot, monogramos ollóőrt, egy tündéri mini ollóval, tökös gombokat, egy ízléses biscornut és egy szépséges őszi motívumos kisképet, valamint egy őszi színekben pompázó WDW kézzel festett fonalat.

Csilla! Az összes ajándékkal célbataláltál! Imádom őket!

Nagyon szépen köszönöm Csillának a kedvességét, az ajándékait amivel elhalmozott!
Gyönyörűségesek egytől-egyig!

Köszönet Ninának a szervezésért, a cserebere ajándékozás lebonyolításáért!


2 megjegyzés:

norcsella írta...

Nagyon szép ajándékot kaptál! S milyen gyors volt a postásod! :o)

Csilla böködéje írta...

Anna nagyon örülök, hogy sikerült örömet szereznem. Nagyon izgultam, hogy mit szólsz majd hozzájuk.

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers