Translate

2009. szeptember 21., hétfő

Rachel Anderson: Citrine 5.



Igen, ez az 5. alkalom, amikor megmutatom mennyit is haladtam ezzel a csajjal.
Még mindig imádom hímezni.
A múlt hetemet neki szántam (na persze csak hímzésileg ;-)), ugyan nem haladtam annyit, amennyit beterveztem, mert már második hete ismét ápoló nőset játszom Bencével, akinek tüszős mandula gyulladása van.
Remélem azért látványos a haladás, és ezzel majdnem végeztem az első A4-el lappal.
Itt-ott már át is kacsingattam a második oldalra....

Ilyen volt:


Ilyen most:


A következő folytatás remélem nem várat magára 5 hónapot! :o

7 megjegyzés:

Dora írta...

Hihetetlen jó!

Egyébként nézegettem ugye sokat ennek a Citrine-nek a szárnyát, és hát majd meglátjátok, hogy brutál durva lesz kihimezni. Tanácstalan is vagyok, hogy hogyan haladjak majd vele. És kivácsiságból megnéztem a sötétzöldnek, meg a sötétkék csajnak is a mintaivét, és hát klasszisokkal egyszerűbb a minta... vajon miért lehet ez?!

Névtelen írta...

Hogy látványos-e? Nagyon is!

Annyira jó lesz ez a kép :)

Edige írta...

Csodálom a kitartásodat! Nagyon szép lesz a végeredmény, az egészen biztos.

Kryx írta...

Alig várom a végét, jó nagy munka, de nagyon szép lesz. Élőben is szívesen megnézném.

Timici írta...

Bencének jobbulást!
Citrine nagyon jól halad, nem semmi meló, csodálom a kitartásodat:o)

Carol Anna írta...

Köszönöm Lányok!
Jesszus Dóra, pedig olyan jól néz ki nálad a szárnya. Na majd egyszer én is odaérek és akkor majd meglátom! :-) Nem tudom miért van, hogy ez ilyen bonyolult.

Tényleg szép, nekem már most is nagyon tetszik, szívem szerint le se tenném, de szerdán belekezdek egy közös hímzésbe, egy újabb Tralala macikába.

Köszönöm Timi! Átadom Bencének! :-)
Holnap viszem vissza a doktor nénihez, és akkor viszem a postára a szépségeidet! Tértivevényesen adom fel! ;-)

Timici írta...

Anna, nagyon szépen köszönöm:o)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers