Translate

2009. november 3., kedd

Willy, a második ...

Köszönöm szépen, azoknak akik szavaztak, s lám sokan szeretnétek olvasni rólunk.
Remélem sokaknak sikerül majd ötleteket, praktikákat találni itt.
Sok olyan dologról írok majd, amit a saját bőrömön, bőrünkön tapasztaltam meg, s ami már jól bevált dolog nálunk.

Az őszi szünetet Bencém egy héttel (ismételten tüszős mandulagyulladás), amit Vivim is elkapott, Ő csütörtökre lázasodott be, így 1 nappal hamarabb kezdték meg a pihizést.
Ez a csütörtöki nap az egészségnap volt a suliban (három 30 perces óra, kegyeleti futás, gyümölcs saláta készítés, vetélkedők). Lilla a másodikos lányok között 5. lett a futáson (akárcsak tavaly).
Ja és nehogymá' Lilla kimaradjon a tüszőkből, Ő is lekapta szombat hajnalra lett beteg.



Szombaton sógoromék voltunk szülinapozni. Gergő 19, Marci (keresztfiunk) 8 és sógornőm szülinapját ünnepeltük. :-)
Jó volt, sokat beszélgettünk, a gyerekek játszottak, zenéltünk (gitár, konga).





Vasárnap adóztam. Az óvodai alapítványunknak készítettem el a bevallását a kiutalt SZJA 1%-ának felhasználásáról, tartalékolásáról. Nem részletezem, de puffogtam érte eleget. :-(

Elkészült Vivi sálja, Willy is kész, s Milly-t is sikerült elkezdenem. :-D

Willy:

Vivi sálja:


Készülő Milly:


7 megjegyzés:

norcsella írta...

Édesek egytől-egyig! :o)

Anita írta...

Jópofák ezek a hóemberek! A pompomos sálra meg egyre kíváncsibb vagyok, de majd megnézem Doránál. :)

A tündéres képem szándékosan került a bejegyzésedbe?

Móni írta...

Úgy látom jól éreztétek magatokat! :) Willy is nagyon szép lett, meg Vivi sálja is! :)

Carol Anna írta...

Köszönöm lányok!
Anita melyik tündéres képre gondolsz? :-)
Móni! Igen, nagyon!Bár az egyetlen bajom, hogy ilyenkor tuti én vezetek :-D

Anita írta...

Teljesen meghülyült a gépem, berakott a Christmas Elf Fairy-mről egy fejetlen képet. Most viszot már nem látom, szóval az én készülékemben volt a hiba. :)

Carol Anna írta...

:-)

Unknown írta...

Ezt a vezetés dolgot nem is ééértem :D

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers