Translate

2009. december 24., csütörtök

Áldott Karácsonyt!


Itt van a szép karácsony

Itt van a szép, víg karácsony,
Élünk dión, friss kalácson:
mennyi fínom csemege!
Kicsi szíved remeg-e?

Karácsonyfa minden ága
csillog-villog: csupa drága,
szép mennyei üzenet:
Kis Jézuska született.

Jó gyermekek mind örülnek,
kályha mellett körben ülnek,
aranymese, áhitat
minden szívet átitat.

Pásztorjátszók be-bejönnek
és kántálva ráköszönnek
a családra. Fura nép,
de énekük csudaszép.

Tiszta öröm tüze átég
a szemeken, a harangjáték
szól, éjféli üzenet:
Kis Jézuska született!

Disda Jenő

Minden errejárónak, olvasóimnak ÁLDOTT, BÉKÉS KARÁCSONYT kívánok!

8 megjegyzés:

Judit írta...

Boldog karácsonyt neked is!

Mszabu írta...

Boldog Karácsonyt!
Éva és Lilla

Móni írta...

Kellemes karácsonyi ünnepeket neked is! :)

dviki írta...

Én is kívánok neked békés, boldog Karácsonyt! :)

Csicsóné-Melinda írta...

Áldott,békés Ünnepeket kívánok Nektek is!!

norcsella írta...

Köszönöm! S nagyon kíváncsi vagyok. :o)

unikat írta...

Békés, meghitt ünnepeket kívánok!

Dovilė írta...

wishing you the wonderful christmas time and happy New Year!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers