Translate

2010. március 31., szerda

Léleksimogató Victoria Sampler


Újra meghímzem, ezúttal magamnak.
Egyszer már meghímeztem, s akkor ígéretet tettem, hogy magamnak is meg fogom csinálni.
Most jött el az ideje!
Nagyon szeretem csinálni!
A fotó nem adja vissza a színeket, jó képek ITT (ez az elsőnek elkészített VS képei).


The Victoria Sampler - Butterfly Garden Sampler

Anyag és fonalak a minta által kért eredeti készlet.
(Anikónak köszönöm a Trebizond Silk pótlást! ;-) )


Vasárnap óta egy új taggal bővült a családunk!
Egy 3 hónapos yorki kan kutyussal. :-)



4 megjegyzés:

rhianone írta...

przepiękne prace, oglądam Twój blog z wielką przyjemnością!:-)
pozdrowienia z Polski:-)

Carol Anna írta...

Dziękuję!

Timici írta...

ez volt az első Victoria Sampler ami megtetszett még Ercsunál:o) azóta is szívem csücske és nagyon szeretném, csak az a sok különleges fonal ne kéne hozzá...:(
nagyon szépen haladsz, el sem tudom képzelni honnan van Neked ennyi időd???:o)

Edit írta...

Annyira gyonyoru!!!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers