Translate

2010. december 29., szerda

Karácsonyra kaptam ...

 
Nóritól kaptam ezt a gyönyörű receptgyűjtőt, mely különösen
kedves a számomra, mivel ma tudtam meg, hogy a varrógépes
összeállítás is a Nóri keze munkája!!
Köszönöm szépen!
Most írhatnám, hogy Angyal vagy, de inkább azt írom, hogy egy Boszi vagy! ;-)
A telefontartóért meg irigyel Vivi! ;-) (mert tök menőőőőőő, láttam az IM-ben)
 



Kaptam még egy ajándékcsomagot Nóritól, tele mindenféle jóval!
Szívemnek nagyon kedves minden egyes darabja!
Köszönöm szépen!
Kár, hogy a fotón nem lehet érezni ezt a mennyei levendula illatot! ;-)


Krisztitől is kaptam egy kedves csomagot ...




... azt tudtam, hogy horgolni fog, mivel én kértem tőle,
hogy ha lehet, akkor ne hímzős ajándékot készítsen,
hanem horgoljon nekem valami kis apróságot.
Na tessék, s az én Kriszti Angyalom horgolt nekem a csillag és a harangok mellé,
egy "fejre simulós" sapit, kis virágot, amit imádok!!!
A fejre simulós sapik a gyengéim, s ez különösen, mivel horgolt,
én meg még mindig nem tudok horgolni.
A kék mintás anyagot meg elkuncsiztam :D, 
készül majd belőle jó pár Tildás szépség.

Attila megkérdezte, hogy honnan tudtad a fejméretem, mert tényleg, mintha rám öntötték volna! ;-)
Szóval te is boszorkány vagy! ;-))))

Köszönöm szépen!
 

2 megjegyzés:

norcsella írta...

:o)

Kriszti írta...

Örülök, ha örülsz. :) Használd egészséggel.

Azt, hogy boszorkány vagyok, nem tagadom... Sőt még sárkány évében született oroszlán is. ;)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers