Translate

2011. február 14., hétfő

Lanarte - Arabian Woman (small) (1.)

Nagyon szeretem a Lanarte mintákat, s levendulák után egy kisebb
készletbe szerettem volna bökni, ami hamar elkészül.
A választásom az Arabian Woman-re esett,
de most, hogy elkészültem az arcával, s a kezeivel
őszintén bevallom, hogy nem volt egyszerű.
Ez a változat, amit most hímzek egy small kép, de 
megvan a nagy méretű készletem is,
így majd egyszer egymás mellett ...

Lanarte - Arabian Woman (small)
13 X 18 cm

Nagyon kedves blogdíjat kaptam Erikától.

Köszönöm szépen, hogy érdemesnek találtad a blogom erre a díjra! :-)

13 megjegyzés:

norcsella írta...

Szép! Hát nem egyszerű ahogy nézem!

Névtelen írta...

Gyönyörű már most is :)

mariah írta...

Nagyon szép lesz ! :)

honfiviki írta...

Nagyon szép lesz! Én is szívesen választok a Lanarte nemzetiségek és kultúrák témakörből :)

Timici írta...

szép lesz! a petit öltések biztos nem voltak könnyűek;o) nekem a nagy változata van meg, talán egyszer elkészül...

Jutka írta...

De gyönyörű!
Szerintem megérte az a sok kicsi öltés, hiszen olyan szép a pofikája:) és a kezei is szépek mint a hajdani úrinőknek:))

Dóra írta...

Húú, nem semmi meló lehetett az arca meg a keze! Nagyon szép lesz! Kitartás!

Dora írta...

Jaj, de szép! És képes leszel megcsinálni a nagyobb verziót is, miután már kicsiben megcsináltad?

Fefi Santana írta...

Divino
Besos

Andulka írta...

Gyönyörű lesz!

*kateee írta...

de szép!!! mindig tetszett ez a minta!

találsz nálam valamit! nézz be:
http://kateee77.blogspot.com/2011/02/dijakat-kaptam.html

Nina írta...

Dejó :)))
Ezer éve hímeztem. Jó volt elmerengeni egy kicsit :) Szép!

Carol Anna írta...

Köszönöm! Thanks!
Katee köszönöm, hogy gondoltál rám! :-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers