Translate

2011. július 3., vasárnap

Tegnap tartottuk a szokásos havi keresztszemes találkozónkat,
(fotók Móninál vannak a találkozóról)
nagyon sok ajándékot kaptam a lányoktól (pénteken volt a névnapom).

Én is készültem ajándékokkal ...
Anikó szülinapjára készítettem ezt a levéltartót.





 Des Roses Blanches Atalie
36 ct natur linen
Móni anyukája, Erika szülinapjára készült ezt a monogramos fonaltartó


27 ct Linda hímzővászon (1x1 anyagszálon hímezve)
TW Cherries (1005)
Sajou E betű
Atalie rózsa:TW Cherries (1005), CCT Weeping Willow

Saját készítésű textiltasakot készítettem az ajándékaimnak


6 megjegyzés:

Andulka írta...

Hűha micsoda gyönyörűségek! Nagyon szép ajándékot kaptál Mónitól és te is gyönyörű dolgokat készítettél ajándékba! A levéltartó nagyon jó ötlet, és nagyon szép a kivitelezés is!

erdoseva55 írta...

Gyönyörűségesek!
És utólag is boldog névnapot kívánok sok szeretettel!

Timi írta...

Nagyon sok kedves ajándékot kaptál és adtál :o)!
Boldog névnapot kívánok!!!

Kriszti írta...

Mennyi szépség egy helyen.

A levéltartó nagyon szuper. Miért nem tudok én ilyet?

Boldog névnapot!

Carol Anna írta...

Köszönöm szépen! :)
Hát ... Kriszti, ha nagyon szeretnél egyet ... ;)

Kriszti írta...

Akkor megtanítasz, hogy kell csinálni? ;)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers