Translate

2009. szeptember 7., hétfő

"házszám - tábla"

Attilám frappánsan ezt a nevet adta a Lilláék osztálytermi ajtajára készített képnek.
A minta illetve csak a B betű Margaret Sherry Nóritól kaptam (köszönöm!), a számot Attila szerkesztette ki. :-)

A keretet készen vettem a tescoban (nagyon kevés pénz volt). :-D
Elvileg ma kerül a helyére a kép, a másikat amit tavaly csináltam szeretném hazahozni, hacsak valamelyik tanító néni nagyon szépen meg nem kér, hogy adjam neki. ;-)

Minta: Margaret Sherry
Anyag: Rusztikus aida, 18 ct.
Fonalak: DMC
Egy szállal hímezve, a kontúrhoz fekete varrócérnát használtam.


Közben Nórival közös projektbe kezdtünk.
Először a fiúknak készítünk egy Tralala macit, bár én jóval kevesebbet haladtam, de végre elkezdtem kötni a Titania-t.

Tralala: Ourson Garcon


3 megjegyzés:

norcsella írta...

A betű nagyon szép lett! A számért pedig gratuláció halom Attilának. Nekem két nap alatt egyszer sem sikerült ilyen mutatós. :o)

Dóra írta...

Az osztálytábla tök tuti lett! Egy ilyennek biztos nálunk is örülnének.

Szóval Tralala maci? Nekem is tervben van, csak olyan lassan haladok mindennel. Még mindig a gyógynövényes RR-ünket bökögetem, lassan harmadik hetemet öltöttem bele...

Carol Anna írta...

Köszönöm Dóra! :-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers