Translate

2009. szeptember 17., csütörtök

Karácsonyi játék



Heni - aki eddig játékban sem vett részt - most játékot hirdetett karácsonyra!
A fenti képen látható horgolt fenyőkből készít 5-5 db-ot 2 szerencsés nyertesnek,
sőt a fenyő és a gyöngyök színét a nyertes választhatja meg.

Nekem már van egy ilyen kis fenyőm (narancssárga, zöld gyöngyökkel) nagyon szeretem!
Gyertek játszani!

Nincsenek megjegyzések:

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers