Translate

2011. április 7., csütörtök

Horgolni tanulok ...

... igen végre bele mertem vágni, s be kell valljam nem tudom mitől paráztam ennyire,
miért halogattam eddig, mert megy ez nekem naaaa. :-)
Az igazság az, hogy szeretek úgy tanulni új dolgokat, ha vki mellém ül,
s elmondja, megmutatja hogyan csináljam.
Kötni is így tanultam meg.
Ugyan Kriszti és Anikó barátnőim felajánlották, hogy szívesen megtanítanak,
sajnos nagyon messze vagytok tőlem drágáim.
De itt van nekünk a Barka! :)

Szóval "barkáéknál" tanulom a horgolás technikáját.
Ajánlom bátran mindenkinek, aki kacérkodik a gondolattal és nem tud még horgolni bátran kapjon elő  a fiókból egy horgolótűt, némi fonalat. 
Sikerélményre fel!

S íme néhány horgolmány.
Itt az egyes szemek képzését gyakoroltam.




Barka fonal Gilice: bodza és mandula
A félpácáról nem csináltam képet, de már olyat is tudok. :)
Nagyon szeretnék horgolni sapkákat, nyakláncokat, virágokat, nyakba valókat, 
mamuszokat, öveket és még sok-sok gyönyörűséget.

4 megjegyzés:

Nina írta...

Én is úgy szeretnék megtanulni, de nekem képről nem ment.... most egyelőre nincs időm belemélyedni jobban, de nem adom fel. Ha mindenki azt mondja, könnyű, akkor menni fog :) Jók az első lépéseid :)

szaberka írta...

Hajrá! Horgolni én is nagyon szeretek, te is szeretni fogod! Egy új izgalmas világ nyílik meg.
Nem tudom, küldtem-e már neked "egy jó szót", de ha esetleg nem, akkor ezennel pótolom!

Andulka írta...

Én is kacérkodom a gondolattal, de eddig még nem mertem belevágni, de egyre több blogon látom a csodaszép dolgokat, szóval előbb utóbb én is belevágok...

Anice kötős blogja írta...

Köszönöm, hogy olvasod a blogom. Sok sikert a horgolásos terveidhez, a kezdeményeid nagyon ígéretesek azt hiszem!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers