Translate

2011. április 23., szombat

Színes ceruza ...

... tartót készítettem.
Holnap rokonokhoz utazunk "haza", s mivel a rokon kislány szeptemberben első osztályba megy,
ezért terveztem, agyaltam, számoltam ...
s így készült el ez a ceruzatartó.
Szerintem első tartóként nem is lett  rossz! ;)
Hamarosan másikat is kell készítenem, az nagyon fiús lesz, nagyon kalózos. :)




(S a technikáját véve alapul csinálni fogok kötőtű és horgolótű tartót is.)

Minden kedves olvasómnak boldog nyuszit kívánok!



2 megjegyzés:

Andulka írta...

Nagyon ügyes vagy! A kislány biztosan örülni fog!

Kellemes ünnepeket Nektek is!

Carol Anna írta...

Köszönöm, valóban nagy volt az öröm. :)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers