Translate

2008. április 3., csütörtök

Történések....

Még megvagyok... bár nagyon magam alatt...
1. A gyerekek húsvét óta betegek....
- Vivi...mandula gyulladás, még mindig köhög, de már kedden elment a suliba. Ma délután Debrecenben voltak színházban az osztállyal, aztán meg bementek a mekibe.
- Lillának megint mandula gyuszija volt, ma voltunk kontrollon, hétfőn már mehet oviba. A jövőhéten mesemondó versenyre megy.... Tegnap beiratkoztunk a suliba!
- Bence szerdán befulladt, hétvégére egész jól rendbejött, erre kedden hajnalban arra kelek, hogy tűzforró... 39 fokos volt a láza... arcüreg gyulladás Beiratkoztunk az oviba!

2. Behalt a számítógépem vmelyik kütyüje, mert nem tudok se fotót, se videót feltölteni, sőt a szkennelést is letiltja... remélem hétvégén beesik hozzá egy szakértő és megnézi mi a baja...

... pedig tudnék mit mutogatni....
- készítettem videót és fotókat az ütőhangszeres kamarazenei versenyről, ami 29.-én volt Vácott ( nagyon jól éreztük magunkat ) különdíjasok lettek a drágák...
- elkészült a márciusi BC SAL mintám, sőt... készül az áprilisi is.
- ( kicsi nyugtatónak) elkezdtem anyum anyák-napi ajándékát is...

3. Ma megkaptam a magazinos munkámat, a Török és a teheneket.... de nem felhőtlen az örömöm, a posta ripityára törte az üveget...

4. A gombocskáimat is úúúúúgy szeretném megmutatni....

Nincsenek megjegyzések:

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers