Translate

2008. július 18., péntek

Meglátni és megszeretni, naná hogy megszerezni! :-)

Ez az első rendelésem erről az oldalról.
A táskafület már régóta kerestem a Kézimunka táska SAL-hoz, a fonaltartó kis kütyükékbe beleszerettem, ezeken szeretném tartani a saját, kézzel festett fonalkáimat.
A mágneses tűtartó meg azért, mert ugyebár pillangós ;-) és sajnos az a rossz szokásom van, hogy tű a számban, míg újabb szál fonalat fűzök bele, vagy a nadrágomba, pólómba tűzöm. Az hagyján, hogy néha meg is szúrkálnak, de nem szeretném lenyelni.... Bár karácsonyra tűbarátnőimet megajándékoztam 1-1 biscornuval, szégyen, nem szégyen nekem nincs.
Ami még örömtelibbé teszi a dolgot, hogy vasárnap este rendeltem, hétfőn fizettem, ma (pénteken) már itt is volt Angliából! :-)))

6 megjegyzés:

Anita írta...

Szia Anna! :-)

Ezek a fonal tartók nekem is a gyengéim, amióta megláttam őket néhány blogban. És sewandso-nál tényleg nagyon gyorsak, én vasárnap fizettem és csütörtökön már csomagom volt. :-)))

Anita

norcsella írta...

Juj! Most nagyon irigy vagyok! :o)

Carol Anna írta...

Anita! Kicsit féltem rendelni (egyedül, segítség nélkül), de most veregetem a vállam, hogy milyen ügyes vagyok! :-)))
Nóri! Nem kell! :-D Írjad a listádat,innen is és a másik oldalról is! ;-)

Manyesz írta...

Szépségeket szereztél magadnak:)))
Irígy vagyok én is, pláne a kis mágnesre, mert én is mindig magamba, vagy a számba veszem a tűket.
A szegfűszeged reményeim szerint ma este kész lesz:))))

Carol Anna írta...

De jó nekem! ;-)))

Névtelen írta...

Kukk be hozzám;-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers