Translate

2010. január 26., kedd

LHN - Daisy Lane Cottage (1)



Mint kiderült többünknek is tetszik ez a minta, így elhatároztunk, hogy együtt kezdjük el hímezni, amolyan Privat SAL-ként. Anita, Kriszti, Timi és én.

Még pénteken beleböktem a tűmet, s szombaton ennyi lett készen ...

36 ct Edinburgh linen (homok színű)
CCT, DMC

Hétfőn délelőtt itt tartottam ....



Nézzétek mit hozott tegnap a postás ... na nem mind az enyém! :-D
S ha észreveszitek, megérkezett a két hiányzó fonalam a VS - hez!
Az illetékesek várhatják a postást!



14 megjegyzés:

unikat írta...

Tündéri ez a kis minta!
S a fonalaktól teljesen oda és vissza lettem.
Csodásak!

Edige írta...

Nagyon jó kis mintát választottatok. Várom a folytatást!

Szentpyr írta...

szeretem...:)

Kriszti írta...

Nagyon sokat haladtál vele, ügyes vagy.

Csodásak a fonalak, valakik nagyon fogják várni a postást.

Akkor most előkapod a lepkéket?

Mandala írta...

Gyönyörű ez a minta, nagyon tetszenek ezek a színek. Fantasztikusak a munkáid.

Nina írta...

Na pont ezért szeretem én is, ha hozzám fut be többünk rendelése, valami isteni ennyi szépet egyben látni :)
A hímzésed is szépen alakul!

Móni írta...

Nagyon jó lesz! :) Ugye hozod majd a talira? :))
A fonalak pedig nyam-nyam-nyam... :))

Jucus írta...

Már kétszer is nekifogtam ennek a Daisy Lane - mintának, de valahogy még egyszer sem találtam el hozzá az anyagot. Még nem mondtam le róla, mert nagyon tetszik!

norcsella írta...

Postást nagyon várom a három fonalammal. Kis csomag lesz. :o)
S lehet, hogy ezt én is elkezdem. :o)

Edit írta...

Ez a minta olyan helyes! :) Egy részletét már hímeztem egyszer, ajándékba. Azóta is szeretném magamnak is kihímezni.

Melinda írta...

Már megint egy szépség:))
A fonalak pedig:DDD

Dóra írta...

Anna! Lassan te is folyton mukolsz, pedig korábban azért ennyi mindenbe nem kezdtél bele:-DD De jó nézni!!!

Timici írta...

nagyon jól haladtál vele, nekem még nincs ennyi kész a házikóból...na majd ma belehúzok;o)

fonalak: csodásak!

Carol Anna írta...

Köszönöm szépen a sok-sok kedves hozzászólást! :-)

Rita! Én is! ;-)))

Kriszti! A karácsonyfát fogom elővenni! :-D

Mandala! Aranyos vagy! Köszönöm!

Nina! Imádom megsimogatni őket! ;-) Ma jutottam el a postára...

Móni! Igen viszem! :-)))

Jucus! Remélem megtalálod a megfelelőt, s elkészíted Te is! ;-)))

Nóri! De jóóóó! :-D

Dóri! :-DDDD A jövő héten már a pizsamás tralala macit kell, hogy elkezdjem ...

Timi! Nagyon várom a tiedet is!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers