Translate

2010. január 12., kedd

Victoria Sampler - Heirloom Christmas Sampler



S igen! Nálam még mindig karácsony van. :-DDD

Vasárnap este elkezdtem ezt a szép Victoria Sampler-t.




Victoria Sampler: Heirloom Christmas Sampler
28 ct Platinum Cashel

Nagyon szerettem csinálni a fenyőt, imádok hímezni ezekkel a selyemfonalakkal.
A nagy szomorúságom csupán annyi, hogy félre kell tennem, ugyanis, amikor megvásároltam nem gondoltam, hogy a tartozékcsomagban nem lesz benne a Soie Perlée Cream.
Amikor Anikóval szétválogattuk a fonalat akkor vettük észre, hogy ez hiányzik nálam. Az övé megvolt, mert Ő készletben vette, aztán kiderült, hogy mindkettőnknél hiányzik a DMC #12 Perlé Cotton is.
Nem volt mit tennem megrendeltem külföldről, s amíg ide nem ér addig félreteszem. Nem szeretném kihagyni a mintában azokat a helyeket ahol szükségem lesz ezekre a fonalakra, nehogy elszámoljak menet közben valamit. :-)

8 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nagyon szép kis fenyőd nőtt ki két nap alatt.

Remélem hamar meglesz a hiányzó fonal, és tudod folytatni ezt a szépséget.

Nina írta...

Tényleg szeretted hímezni a fát? Én nem :D Ez volt a legutálatosabb része, ennyit szőrözni :)
Gyönyörű, sokkal jobban tetszik rózsaszínben, mint pirosban.
De én még várok a sajátommal :)

Trebizond selyem perlét honnan rendeltél?

Carol Anna írta...

Köszönöm!
Tényleg hamar megnőtt! ;-))

Igen, nagyon szerettem hímezni.
Attilám jele az oviban fenyőfa volt, s Apósom rajzolta ilyen jelleggel később a fenyőt az iskolás füzeteire, könyveire. :-DDD
Trebizond selyem perlét needlework-ről veszem! ;-)

norcsella írta...

Dávidnak is fenyőfa a jele. A bölcsődében. :o)
Nagyon helyes fa. Nekem így üresen tetszik!

Judit írta...

Nagyon szép már most is. Kíváncsian várom a folytatást.

Edit írta...

Huuu, jo nagy munka, de milyen gyonyoru lesz. Nagyon tetszik a fa nekem is :)

Carol Anna írta...

Köszönöm! :-)))

Szentpyr írta...

Így előre fejet hajtok! Aki ezt a mintát ki "tudja" hímezni, az igen magas fokon áll hímzés ügyileg!;) Gyönyörű lesz biztosan, a fenyő már most az!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers