Translate

2010. január 9., szombat

LHN-January Monthly Ornaments (1)




Elkezdtem az idei hímzés-terveim megvalósítását! :-)
Little House Needlework mintával indítottam, s ebben nagy inspiráló segítségem Kriszti, ugyanis SAL-ban hímezzük.
Tegnap este kiválasztottam az anyagot, de a fonalak kiválogatása már sokkal nagyobb feladatnak bizonyult. Eltértem az eredeti minta által adott színektől, szerencsére volt miből válogatnom. ;-)

Az előbb kisütött egy pillanatra a napocska, s gyorsan lefotóztam csöppnyi haladásom.


Treads: TGA Dried Thyme, CCT Wasabi

6 megjegyzés:

norcsella írta...

Hát nem kicsi. S mennyit haladtál este óta. :o)

Carol Anna írta...

Bizony! :-D

Kriszti írta...

Nagyon szép lesz. Tetszik a fonalválasztásod.

Móni írta...

Nagyon szépen alakul. :) Meg a körmöd is csini! :-D

Névtelen írta...

Úgy tetszik ez a minta! Még ellenállok, de egyre erősebb a csábítás :)

Carol Anna írta...

Köszönöm! :-)
Hát el sem hiszitek, de eszméletlen jó hímezni! :-DDD
Klaudia! Gyere, szállj be Te is!;-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers