Translate

2010. január 25., hétfő

LHN- Home of a needleworker too (3)


Haladtam a kék házzal egy keveset, de az az igazság, hogy napok óta hozzá sem nyúltam! :-(


S mit csináltam akkor?
Hímeztem, kötöttem, hardangereztem, örültem, szomorkodtam, idegeskedtem, gyenge voltam....

Hímeztem ... egy újabb LHN mintába kezdtem bele a Daisy Lane Cottage - be.
Kötöttem ... befejeztem egy kedves, kis baktus scarf-ot, s elkezdtem egy újat.
Hardangereztem .... a KM számára elkészítettem egy keresztszemes hímzéssel megbolondított hardangert (reményeim szerint még 3 darab készül el).
Örültem ... a lányok hazahozták a félévi bizonyítványt. Lilla és Vivien is kitűnőek lettek.
Lilla mivel másodikos szöveges értékelést kapott, csupa-csupa jót ( a hiányosságokat felfogtam ... igyekszem kikupálni a kis szöszit).
Vivien, ötödikes, így itt már jegyeket osztogattak. Színötös! Öt tantárgyból odabiggyesztettek az ötös mellé egy D betűt (nyelvtan, angol, természet ism., ének, technika) ... én hiányoltam a matek mellől is ezt a bizonyos D-t (dicséret), de tudom Margó néni az ilyenekkel nem szokott foglalkozni :-), s a tesi ötös mellé kaptunk egy F-et. Jólvanna ... nem lehet mindenki tökéletes .... plusz első félévben két igazgatói és egy osztályfőnöki dicséretet is bezsebeltünk.
Szomorkodtam, s idegeskedek ... Lilla bal veséjénél találtak vmit, csütörtökön megyünk a Gyerek Klinika nephrológia osztályára kivizsgálásra .... :_(((
Gyenge voltam ... női bajok...

11 megjegyzés:

norcsella írta...

Ez egy szép összefoglalása a hétvégének. Lehet, hogy a héten már én fogok sok-sok mindent mutatni.

Carol Anna írta...

De jó! Nagyon várom! :-D

Timici írta...

szépen alakul a kék házikód:o) én is elkezdtem már a Daisy Lane Cottage-ot;o)
lányaid eredményeihez gratula! vizsgálathoz nagy kalappal!

Unknown írta...

Gratulálok a csajok bizonyítványához :)))
Kis technikai kérdés, honnan tudod, hogy a szöveges értékelésben mi számít jelesnek? Lefordította a tanerő? ;) :D

Dora írta...

Azért szépen tettél vettél akkor :)
Gratula a szép bizonyítványokhoz!
Lillának meg drukkolok a vizsgálathoz, hogy ne legyen semmi gond!

Nina írta...

Drukkolok a kislányodnak, hogy minden rendben legyen!
A hímzésed nagyon szép, imádtam ezt a mintát! A bizikhez is gratula!!

Melinda írta...

Mennyi minden egyetlen bejegyzésben...
Szépet hímzel, a kötésekhez gratula (mutatod?)!
Gratulálok a lányok kiváló teljesítményéhez is, igazán büszke lehetsz!:)
A vizsgálathoz szurk-szurk!!!

Carol Anna írta...

Köszönöm lányok!

Timi, majd mutasd meg, kíváncsi vagyok nagyon! S örülök, hogy újra itt vagy! ;-)

Enikő! ÁÁÁ, dehogy! Odaírták a tantárgy után, hogy kiváló! ;-)))

Melinda! A kötést mutatom majd, ajándékba készült egy két éves Angyalnak. Amint megkapja mutatom, ugyanis még az anyukájának is meglepetés lesz! ;-)))

Köszönöm, ha gondoltok ránk! Szükségem van minden pozitív energiára!

norcsella írta...

Már nagyon várja a kétéves angyalbőrbe bújt ördögfióka mamája. :o)

Márti írta...

Ügyes lányok! :)))
Nagyon szorítok!!

Melinda írta...

Szépen épül a házikód:)
Lányoknak nagy gratula!!
Vizsgálathoz szorítok nagyon:))!

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers