Translate

2010. január 3., vasárnap

Tervek 2010-re

Nem szeretném így január elején hosszúra nyújtani a listám, de mivel vannak egy páran akik már nagyon kíváncsiak mit tervezek az idei évre, így elkezdem (a szerintem folyamatosan bővülni fogó) listát:

2010
  • CCN - Forest Snowfall
  • CCN - Home Sweet Home
  • CCN - Winter Welcome
  • LHN- Always and Forever
  • LHN - Daisy Lane Cottage
  • LHN- Home of Needleworker too
  • LHN - Little House Neighborhood
  • LHN - Traveling Stitcher
  • LHN - Monthly Ornaments
  • Mirabilia - Christmas Elf Fairy
  • Mirabilia - Christmas Tree
  • Nora Corbett - Letters From Nora V
  • Nora Corbett - Letters From Nora L
  • RP - Peace, Love, Joy
  • Victoria Sampler: Butterfly Garden (az idén magamnak)
  • Victoria Sampler: Heirloom Christmas Sampler
  • Évszakos minták: -LHN és Sisters and Best Friends
  • S reményeim szerint minél több Tralala, Blackbird Desing, La-D-Da,RP, LHN, egy -két Nimue, de ezekről még nincs kialakult tervem, majd menet közben kiderül ;-)

SAL Boszi(k)öltés tervei :

  • CCN- Sweet Treats
  • LHN - Kávés & Teás sorozat
  • SALexandre
  • Tralala: Good night ours vert
  • Tralala: Téli Mackó


S ott van a Mirabilia SAL, a Gyógynövényes Sárkány RR.

Ha vmit kihagytam, s kedves barátaim tudják, hogy ezt el akartam készíteni, akkor
szóljatok! ;-)

Nem is sikerült olyan rövidre .... :-D


S íme a multis oldalam ahol elkészítettem az albumot!

16 megjegyzés:

Dora írta...

Hu, ez aztán a bátor lista :-D Én direkt rövidet irtam, a tavalyit meg meg sem merem nézni :-D

norcsella írta...

Köszönöm! :o)

Carol Anna írta...

Bátor, mert muszáj inspirálnia! :-)
Nagyon szívesen! Bár azt hiszem lesznek itt, akik biztatni fognak! ;-)
Aztán ami kimarad, majd átmegy a köv. évre .. :-D

Névtelen írta...

Szép kis lista! Ez most komoly? :DDD Nem fogsz unatkozni idén sem:) Kívánom, hogy minél többet sikerüljön kihímezni:)

Unknown írta...

Csupa irigylésre méltó terv ;) Mindet imádom, de a SALexanre... az nagy szerelem nálam is. Most, hogy mondtad, beillesztem a terveimbe.

Nina írta...

csak ennyi? ;) :D Nem aprózod el :D

judit.6 írta...

Bátor lista. :) Szerintem neki is állhatsz izibe. :)
Kívánom hogy mindet valóra tudd váltani.

Carol Anna írta...

Szoktam én viccelni??? Naná! :-D
Közben rájöttem, hogy még mindig tudnám bővíteni, s bővíteni .... ;-)
S valóban szeretnék minél többet kipipálni a tervek közül.

Melinda írta...

Nem apróztad el - de hát azt nem is szabad, hiszen hova lennénk tervek nélkül?;DDD Kívánom, hogy mindet - na jó, legalább nagy részét - sikerüljön is megvalósítani, mert ez egy igazán remek lista!:)

Nina írta...

Nem csinálnál valahol egy albumot, hogy feltedd a címlapokat, hátha még ráugrunk vagy tízen néhányra :))))
Nekem van egy ilyen "jövőbeli tervek" albumom, de csak telik, telik... ;)

Melinda írta...

Nem semmi lista:D
Merjünk nagyot álmodni:DDDD
Nálam is sok tervben ezek közül:))
Kívánom,hogy teljesüljön!!

Carol Anna írta...

Köszönöm Lányok!
Nina! Ez az album nem is rossz ötlet! ;-)
Ma már + 2 tervvel bővült a tegnapi listám! :-)))))) S vajon holnap?

Névtelen írta...

Jó, akkor kérnénk szépen azt az albumot :)))

Nina írta...

Nem is vetted bele a listádba a forest snowfall-t :D

Carol Anna írta...

Hogy tudja! :-))))))

Carol Anna írta...

Az album elkészült! :-)

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers