Translate

2010. január 4., hétfő

Sok-sok ajándék :-D



Elmaradásomat szeretném pótolni, hogy Ti is részesei lehessetek a sok-sok szépséges ajándéknak, amivel barátaim leptek meg karácsonykor.

Legkedvesebb barátnőmtől, Nóritól kaptam ezeket a csodaszép ajándékokat!
Annyira szépséges mind! S mind-mind Tündérországból érkezett!
A lányoknak is onnan érkeztek csodás tündéres matricák, matricaalbummal, Bencének pedig egy igazi pasis piros sportkocsi, aminek még hangeffektjei is vannak.
Nórinak sikerült megfertőznie Lillámat, illetve elvarázsolnia ezekkel a tündérekkel, így nagy valószínűséggel kell hímeznem neki vmi tündéreset! :-)
A szalaggal átkötött doboz Nóri saját készítésű lekvárjait rejti! ;-))


Ezt a Madame La Fée - Noel mintát együtt akartuk kihímezni Nórival, SAL-ban.




A nagy tündéres dobozban, egy tündéres szappan, a kisebbikben a pillangó gombocska rejtőzött.
A cica mézeskalácson -bevallom- összevesztünk egy kicsit, mert a gyerekek meg akarták enni, de én juszt' se hagytam! :-)
A hímzős tatyó is annyira édes, annyira jól el lett találva!

S a táska belseje... zseb, csipke ... annyira nagyon boldog vagyok! :-)

Köszönöm szépen Nóri!


Ezeket az ajándékokat Anikótól kaptam.

Annyira édes minden darabja!
A karácsonyi ebédeknél már hordtam is a nyakláncot, s mindenki irigyelte. ;-)
Én meg egy gonosz dög vagyok, mert kértem még mellé egy pár fülbevalót is! :-DDD
A kis csizma valami hihetetlen finom munka, és a fenyő! Ugye milyen édes?

Köszönöm szépen Anikó!

S itt még nem ért véget az ajándékok sora, ugyanis Kriszta is megajándékozott.
Hihetetlen milyen melegséggel öntötte el a szívemet a kedvessége.


Köszönöm szépen Kryx!


5 megjegyzés:

norcsella írta...

Hűha! Biztos nagyon jó voltál tavaly. :o)
Kóstolás után kíváncsi vagyok a véleményekre.

Melinda írta...

Nagyon szép ajándékok...mert megérdemled!:)

judit.6 írta...

Amindenit, a lányok nagyon kitettek magukért, de tényleg megérdemled a sok szépséget. A piros táskát és a nyakláncot naggggggyon irigylem.

Carol Anna írta...

Nóri! Hát biztosan! ;-)
Köszönöm! :-D

Katinka írta...

Nagyon édes a Noel képed nekem is tervben van ,lassan 2 éve Pollynál láttam először :))) Csoda édes !

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers