Translate

2010. január 1., péntek

Még tavaly készültek...

2 darab baktus. Az egyik Nórinak, a másik Gergőnek karácsonyra.




Pinkeep, a hátán ollótartóval, s egy picinyke ollóőrrel.


Little House Needleworks : "Traveling Stitcher"
Threads: CCT
Fabric: 36 Count Zweigart® Edinburgh Linen



Fonaltartó (Az ötletet merítettem: Nina és Joei oldaláról)
Threads: ThreadworX 1005 (Cherry)
Fabric: 36 Count Zweigart® Edinburgh Linen







Bluebird's needles & pins
Desing by Alma Allen
Threads: WDW Dolphin, DMC, Threads by Nina: Blue Mania
Fabric: 28 Count Zweigart® Cashel Linen Platinum





Tököcske ( Ötletadó Nina)
Threads: Anchor Perle Cotton (1320)
Fabric: 28 Count Zweigart® Cashel Linen Platinum


Desing Anita Diamond
Megvalósítási sikerben nagy szerepe volt Nina segítségének, melyet itt is szeretnék megköszönni.
Threads: DMC B5200
Mill Hill gyöngyök
Fabric: 28 Count Zweigart® Cashel Linen



S az idei 2010-es évre kívánok valamennyi olvasómnak
nagyon boldog új évet!


8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hogy mennyi szépséget rejtegettél! Hirtelen nem is tudom melyik tetszik a legjobban, olyan gyönyörűségek:)

Carol Anna írta...

Ugye?! Köszönöm!
S későbbre is tartogatok szépségeket.
Elkészültem a Gyógynövényes RR-ünk második virágjával, a bergamot-tal.
Valamint a Mira SAL 3. nőcijét hímezgetem karácsony óta. ;-)

Móni írta...

Nagyon szépségesen szépek! :))))))

Dora írta...

Én is csak nézek, hogy mi minden van itt :) Nagyon nagyon szépek lettek!

Boldog új évet nektek is!

Melinda írta...

Mennyi szépség!!
Szebbnél szebb dolgokat készítettél!:)
B.Ú.É.K.!

Rain írta...

Hú mennyi minden!!
Nekem ez a Traveling Stitcher nagyon tetszik! a pici ollóőrrel!! Csak így tovább 2010-ben is :)

Carol Anna írta...

Köszönöm lányok!
Évi! Igyekszem! ;-)))

norcsella írta...

Itt is köszönöm a sok-sok szépséget! Nem is tudom, hogy mivel érdemeltem ki.

Valami mást is tanultam. Azt, hogy ahogy öregszem, elveszítek olyan dolgokat, amiket sajnálok. Például... a tejfogaimat, amelyek idővel helyet adnak a vasfogaknak. De ennél fontosabb dolgok is elvesznek..., barátok. És csak reménykedhetünk, hogy a hamis barátok vesznek el, akikről kiderült, nem igaziak. Ha szerencsém van, az igazi barátaim megmaradnak, azok, akik mindig is mellettem álltak..., pedig nem mindig hittem.
- Meg Cabot-

Gyermekeim

Lilypie Lilypie Lilypie Kids Birthday tickers